woensdag 24 augustus 2016

Nederlands haakpatroon Piplup (Pokemon)

En weer een Pokemon klaar. Deze keer Piplup
Er komt steeds meer vraag naar patronen van pokemons waarvan er op google geen te vinden zijn, of ze zijn in het engels en aardig prijzig. Van piplup had ik een patroon gevonden in het Tsjechisch. Maar daar kan ik dus helemaal geen wijs uit. toen ik beter keek naar de tekening van piplup zag ik dat ik vele onderdelen van mijn troeteluitljes patroon kon gebruiken als patroon voor Piplup. Dus zelf maar een patroon van Piplup gemaakt. Deze keer geen gratis patroon, maar te koop op mijn etsy.

Met de verkoop worden diversen goede  doelen op Curaçao gesponsord. Dus niet alleen heb je een leuk patroon, maar tover je ook een glimlach op het gezicht van een kind.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten