woensdag 17 augustus 2016

Haakpatronen pokemon sleutelhangers

Gisteren tijdens het zoeken naar pokemon patronen, kwam ik op een pagina waarbij men aanbood een pokemon mini te maken. de prijzen lagen tussen de 80 en 100 dollar. mmmmmm, dat is heel veel geld. Dus wat doe je dan, dan ga je zelf maar aan de slag.

Ik heb van Charmander, Jiggypuff, Pichu, pokeball en Pikachu dus een patroon gemaakt voor een tas of sleutelhanger.
De patronen verkoop ik voor 2.50 euro op mijn etsy pagina.
2f8ea0facf9d0c13ea7cc969b66fb3e6_medium.
Waarom verkoop van patronen:
ja het liefst geef ik alles gewoon weg en maak ik alles gratis. Maar doordat ik dit jaar opnieuw de actie "voor ieder kind een kerstcadeau" sponsor op Curaçao, zal ik toch ook af en toe geld in moeten zamelen om hier meedoor te kunnen gaan. Jammer genoeg heb ik nog steeds geen jackpot gewonnen.
ffe2db0b300be2b773051f28e043b16d_medium.
Tegenover Nederland is het hier op Curaçao ontzettend duur om hobbyspullen te kopen. Het garen kost al gauw 2 a 3x de prijs als van hetzelfde in Nederland. Via webshops bestellen is natuurlijk leuk, maar dan krijg je hele hoge verzendkosten. tel daarbij de invoerkosten, belasting, administratiekosten op. En het wordt onbetaalbaar :)
00248e23624ccb3f46a220f8966486dc_medium.


Wil je ook mee helpen met de goede doelen te sponsoren. Dit kan op verschillende manieren. het kopen van een van de haakpatronen, het maken van speelgoed, of het doneren van een klein bedrag.
De armoede op het eiland is erg groot. Vele kinderen krijgen met kerst geen cadeau's. Vele gaan zelfs zonder een fatsoenlijke maaltijd naar school. en ja ik weet dat het in Nederland ook voorkomt. Maar in Nederland zijn r nog altijd dee sociale vangnetten, die er hier op het eiland dus niet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten