zaterdag 13 augustus 2016

Nederlands haakpatroon Pikachu tasje

Zo tussen het haken door komt er af en toe ineens een idee in me op. Dus meteen maar op google kijken of ik er iets van kan vinden. tussen al de pokemon spullen kon ik echter geen patroon vinden van een pokemon tasje. Dus.. dan zelf maar weer aan de slag. het uit tekenen ervan was zo gebeurd.
en dan begint het werkelijke werk. Het haken van de tekening.






Niet zo moeilijk hoor als je houd van haken, uithalen, haken, uithalen, opschrijven, doorkrassen, opnieuw opschrijven. En dan op een gegeven moment in je aantekeningen niet meer zien wat je eigenlijk hebt gedaan, of vergeten een ronde op te schrijven. Dus weer opnieuw beginnen.

Maar dan uiteindelijk is het patroon klaar. En het tasje gehaakt. dan nog even wat onderdelen maken voor de afwerking en het tasje is klaar. Dan komt de beslissing, maken we er een gratis patroon van of een kooppatroon. uiteindelijk heb ik voor het laatste gekozen, daar ik nu zo druk bezig ben met het vertalen van de vele pokemon patronen, en ik toch ook voor sponsoring moet zorgen voor de actie "voor ieder kind een kerstcadeau".

Dus voor degene die ook een pikachu tasje willen haken, Het patroon is te verkrijgen in mijn etsy webshop. niet alleen kan je dan het tasje maken maar je sponsor er ook nog enkele goede doelen voorkinderen op Curaçao mee.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten