zondag 20 maart 2016

Nederlands haakpatroon baby jurkje met gehaakt pasje 0-3 maanden

Het is echt een verslaving als je eenmaal begint met het maken van de jurkjes. Deze week heb ik er nog enkele gemaakt in de maat 56. De maten vind ik nog het moeilijkste. Er zijn zoveel verschillende tabellen te vinden op google en ze wijken allemaal af van elkaar. Ik heb eindelijk een goed patroon gevonden om jurkjes van stof te maken in de maat 56-110 zodat ik nu de juiste lengte heb voor de jurkjes. Er is ook alweer veel vraag naar een patroon voor de jurkjes. Ik zal eens kijken of ik deze week zin heb om ze uit te schrijven. Zo gauw ze klaar zijn kan je ze vinden op de etsy pagina van Dushi Amigurumi Curacao, of stuur even een mailtje naar hakenallerleicuracao@gmail.com










Geen opmerkingen:

Een reactie posten