woensdag 30 maart 2016

gehaakte baby flip flops

Nog steeds is er erg veel vraag naar de baby flip flops, gelukkig vind ik ze ook nog steeds leuk om te maken, zeker ook omdat ik er ook een hoop variatie in aan kan brengen. vanuit Nederland krijg ik vaak te horen "die blijven toch niet zitten aan een baby voetjes". Nu, ja toen ik begon het het maken van de flip flops met de patronen die gratis te krijgen zijn op internet had ik dat probleem ook. De zooltjes draaide om, de flip flops vielen van de voetjes. maar ik maak ze nu dus al 2 jaar op een andere manier, ik verstevig de zooltjes zodat ze niet gaan draaien, en de flip flops worden met een bandje vastgemaakt, zodat ze net als baby schoentjes gewoon blijven zitten. ook maak ik ze alleen van 100% katoen. zodat ze niet gaan irriteren. Patronen zijn verkrijgbaar in mijn etsy webshop.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten