maandag 14 maart 2016

crohet with fabric dress, gehaakte jurk met stof

Al maanden zat er in mijn hoofd een jurkje dat gemaakt werd met een gehaakt pasje en de onderkant van stof. Maar daar mijn oude naaimachine kuren had, begon ik er steeds maar niet aan. nu ik met mijn verjaardag een nieuw machine heb gekregen, kwamen de ideeën weer opzetten. Natuurlijk is het dan eerst googelen of er ergens patronen zijn. Ik heb er enkele gevonden maar natuurlijk vond ik ze te eenvoudig ofwel saai om te maken. dus dan zelf maar aan de slag om de bovenkant te verzinnen.

De patronen van de jurkjes heb ik half half uitgewerkt. later deze week zal ik ze verder uitwerken en dan op mijn etsy webshop zetten. Natuurlijk was mijn kleindochter weer beschikbaar als paspop.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten