vrijdag 7 augustus 2015

Haak patronen kerst ornamenten en kerstballen

Ja ik ben er dit jaar vroeg bij. Vorige jaar begon ik met het haken van de kerstspullen 1 maand voordat de kerstmarkten begonnen, en daar leerde ik van dat ik het niet leuk vond om een maand lang alleen maar bezig te zijn met het haken voor kerst. Dus dit jaar beginnen we lekker vroeg, en hebben we ook wat tijd om zelf wat kerstballen met een haakmotief erin te verzinnen. De eerste kerstballen zijn klaar, en patronen zijn ruw opgeschreven. Het was weer eens tellen, tellen uitproberen, uithalen en opnieuw beginnen. Maar tot op heden heb ik er plezier in om mee bezig te zijn.

Zo gauw ik de patronen prima vind zijn er patronen te vinden op mijn etsy webshop. De verkoop van de ornamenten, kerstballen, en patronen komt weer ten goede aan de actie "voor ieder kind een kerstcadeau op Curaçao"
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten