zondag 16 augustus 2015

Gehaakte baby flip flops en baby sandaaltjes

Weer wat nieuwe baby flip flops en baby sandaaltjes gemaakt. Een beetje een variant op de laatste flip flops die ik heb gemaakt. Ze blijven leuk om te maken. ik heb er nu voorlopig even genoeg voor de komende kerst markten. Regelmatig krijg ik links door van patronen van flip flops of sandaaltjes, en steeds is er het probleem dat ik er niets mee kan omdat vooral het zooltje niet stevig genoeg is of gaat draaien als je het met catania katoen gaat haken. Dus voortaan toch maar gewoon mijn eigen patronen gebruiken en dar variaties op aanbrengen. Nu weer iets nieuws verzinnen om de komende week te gaan maken




chrochet-baby-flip-flop, gehaakte baby-flip-flop, gehaakte-baby-sandaaltjes, haakpatroon-baby-flip-flop, haakpatroon-flipflop

















 patronen van de flip flops zijn weer te vinden in mijn etsy webshop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten