zondag 23 augustus 2015

Gehaakte sierduiven in hartjes hanger

Zo deze keer even iets heel anders er tussendoor. Na de vele flip flops, knuffels, tasjes werd het tijd voor iets heel anders te maken. maar wat is dan de vraag. Net zoals schrijvers dus een schrijversblok kunnen hebben en er niets meer kunnen schrijven, kan ik dan uren op google rondkijken en niets uitdagend vinden om te maken. Mijn man kwam met de oplossing, "maak eens wat vogeltjes".
mmmm, niet echt iets waar ik naar uitkeek. Vogeltje gemaakt en in de doos met onafgewerkte projecten gegooid. Dan maar een hartje haken. En die verdwijnt ook in de doos. Dan maar wat bloemetjes voor in de doos, die kan ik altijd wel gebruiken. En tja toen ik weer eens naar mijn vogeltje keek, dacht ik, ach isscien leuk om alles te combineren et elkaar. Hier dus de Love is..... hanger.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten