zaterdag 18 juli 2015

Nieuwe modellen gehaakte baby flipflops

Ha ik begin het verzinnen van nieuwe dingen leuk te vinden, deze week heb ik dan ook maar 3 soorten nieuwe baby flip flops gemaakt. Vooral de krokodillensteek was een hele uitdaging om te maken voor die kleine flip flops. Vandaag hebben we ons ook weer ingeschreven voor de eerste kerstmarkt op het eiland. Dat betekent dus in de komende weken ook beginnen aan wat kerstspullen, anders zitten we de laatste maand weer alleen maar kerstdingen te haken.  Verder ben ik nog bezig  met een rugzak te  haken op de tapestry manier voor mijn kleindochter, wat op zich ook een hele uitdaging is en zeker niet ga herhalen als hij klaar is.

patronen van de flip flops zijn weer te vinden in mijn etsy webshop












Geen opmerkingen:

Een reactie posten