vrijdag 24 juli 2015

Meisjes tasje haken Jasmine (Disney)

Deze week eens het tapestry haken uitgeprobeerd. Al maanden lang zie ik allerlei  prachtige tassen voorbij komen, en regelmatig ben ik er aan en begonnen om het daarna weer snel aan de kant te gooien. Ik was eerst begonnen aan een rugzak voor mijn kleindochter. Leuke onderkant gemaakt, haar naam erin  gehaakt, een half patroon van een little kitty klaar, en toen maar aan de kant gegooid, want als ik hem af zou maken zou hij 50 cm hoog worden. Beetje groot dus voor een baby van 14 maanden :)  Toch maar weer iets anders uitgeprobeerd maar nu niet via het rondhaken maar gewoon het plat haken van het patroon.  Dat was ook weer even wennen, want ipv gewoon terug te haken, moest ik nu achterste voren gaan haken om het patroon goed te krijgen. Maar als je eenmaal bezig ben krijg je die manier ook snel te pakken.

nu maar weer even op zoek naar een nieuwe print voor een tas :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten