zondag 12 juli 2015

Knuffeldoekje Anna en Elza (Frozen Disney)

Nu ik toch eenmaal bezig was met het maken van knuffeldoekjes, kon natuurlijk
een knuffeldoekje van Anna en Elza niet ontbreken. Goh wat ben ik blij met mijn voorraad catania katoen, want het verschil in  kwaliteit is nu wel heel goed te merken. Het is met dit katoen ook veel gemakkelijker om details aan te brengen.
Via fb krijg ik heel veel leuke respons op de knuffeldoekjes, en heel veel vraag naar een patroon ervan. Echter zijn het vaak mensen die niet weten hoeveel tijd erin gaat zitten om een patroon uit te schrijven. En als je er dan een kooppatroon van maakt, is de belangstelling ervoor ineens stukken kleiner.

Dus op dit moment vraag ik me nog af, zal ik mijn notities uitwerken en er een patroon van maken, of laat ik dat lekker gaan en ga ik gewoon verder met haken.
Als ik er een patroon van maak zijn ze ergens deze week te vinden in etsy webshop







Geen opmerkingen:

Een reactie posten