donderdag 13 augustus 2020

Nederlands haakpatroon prinses Peach (Mario)

 Mijn Mario familie wordt steeds groter. Was het vorige week Yoshi die ik aan de familie heb toegevoegd, nu is het Prinses Peach. die de familie kwam versterken. Net als bij Yoshi zullen er weer veel om het patroon gaan vragen. Maar ik heb geleerd van de vorige keer. ik ga niet weer heel de dag berichtjes sturen. Als men mij volgt weet men ook dat ik mijn patronen verkoop om goede doelen te sponsoren. En dat is altijd via het kindertehuis Siloam op Curacao. De laatste maanden gaat het daar vooral om het uitdelen van warme maaltijden aan ouderen en kinderen. Dus ga me niet om een patroon vragen als je verder niet mee wilt helpen.

Informatie kan je verder krijgen via mijn fb pagina https://www.facebook.com/dushiamigurumi/ of via mijn email gerda.van.kessel@hotmail.com










Geen opmerkingen:

Een reactie posten