woensdag 16 augustus 2017

Nederlands haakpatroon kerst sokjes met applicaties

Sinds enkele weken ben ik op maandag in Punda met wat van mijn spulletjes. Ik ben dan te gast bij SilvanyRoss. Heel leuk, om zo met meer mensen in contact te komen.
Deze maandag werd me gevraagd of ik wat kerst sokjes kon maken, die men aan de gasten rond kerst mee kon geven. ... Tuurlijk ga ik dat meteen uitwerken en uitproberen.

Ze mochten niet te groot worden, dus heb een grote van 14/15 cm aangehouden gemaakt met red Heart basic en haaknaald 4. Dit omdat ik niet zoveel catania rood in voorraad heb en red heart op het eiland is te krijgen. 
Ik heb  meteen een patroon uitgewerkt wat te verkrijgen is op Etsy patroon
Een kleine waarschuwing "ze zijn ontzettend verslavend om te maken"












Geen opmerkingen:

Een reactie posten