zondag 13 september 2015

Baby poncho en baby laarsjes gemaakt met fenna garen

Het is al een hele lange tijd dat als ik spullen voorbij zie komen met de regenboog kleuren van het fenna garen, ik heel jaloers keek naar de prachtige kleurenverloop van het garen. Maar ja, het is niet gemakkelijk als je 8000 km van de winkel zit om het garen even te gaan halen, dus ben je afhankelijk van anderen hierin. Ik had al wel begrepen dat ook in Nederland er een run op is, het niet altijd te krijgen is wat het natuurlijk nog moeilijker maakt om het hierheen te krijgen.

Deze week kreeg ik van Klasien Waltman een pakket met het fenna garen. Natuurlijk werd alles meteen aan de kant gegooid en moest ik het uit gaan proberen. Het tasje wat ik in mijn hoofd had zitten lukte niet, dus daar oet ik nog even iets op gaan verzinnen. Uiteindelijk heb ik er dus maar een baby poncho en baby laarsjes van gemaakt






Geen opmerkingen:

Een reactie posten