vrijdag 2 januari 2015

Amigurumi Poezenmand met stof

Zo het nieuwe jar begint alweer goed. ik heb opnieuw een poezenmand gemaakt en deze keer
ben ik wel zo slim geweest om er foto's van te maken en op te schrijven watik gedaan heb. Dus de komende dagen ga ik kijken of ik er een patroon van kan maken.

Ook deze 2de mand is alweer verkocht, en ook hiervan gaat de opbrengst weer naar de zwerfkatten en honden op Curacao. Vorige week heeft Thea het eerste bedrag ontvangen toen ze bij me langs kwam. Op dat moment had ze net weer 2 nieuwe kitten gevangen die met de moeder weer zijn achtergelaten omdat de mensen terug naar Nederland zijn. Wanneer beseffen mensen eens dat een dier geen weggooi product is, maar dat als je voor een huisdier kiest, deze ook verzorgt of met je meeneemt als je plannen ineens veranderen.

Ik ben blij dat ik op deze manier een steentje bij kan dragen aan het vele werk wat Thea en Ariadne hier op het eiland voor de vele honden en katten doen.


Wil je ook mee helpen, je kan het patroon van deze leuke mand bestellen via hakenallerleicuracao@gmail.com. Het patroon kost 10 euro. Het is verkrijgbaar in pdf en word formaat en is voorzien van duidelijke foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten