vrijdag 21 november 2014

Nieuwe look likes a Lalaoopsy poppen


Nog steeds ben ik erg verslaafd aan het maken van de Look a like lalaloopsy poppen. Er wordt me ook steeds om patronen gevraagd voor de poppen maar daar heb ik dus totaal geen zin in om dat te maken.Ik heb nu gewoon 1 basispatroon van de pop met het rode rokje en van dat patroon uit probeer ik gewoon steeds iets nieuws.

Mijn dochter kwam echter met de vraag aanzetten, "mam, kan je de pop niet maken met een gekleurd uiterlijk voor Jaz. En natuurlijk kan dat.

It looks like a lalaloopsy kleurrijk 50 cm


 Zeker met de felle kleurtjes vind ik hem zelf heel leuk geworden.

Maar ook de "I love you" Look likes a lalaloopsy bevalt me heel goed. Het leuke van de poppen is dat ze ook door de allerkleinste vastgehouden kunnen worden doordat de armen en benen niet zijn opgevuld, en door de vorm van de krullen van het haar, waat door de kleintjes gemakkelijk vastgepakt kan worden. Doordat ze gevuld zijn met speciale fiberfill voor poppen, kunnen ze ook gewoon uitgewassen worden. Zo mijn sinterklaas cadeautjes zijn alweer klaar








Geen opmerkingen:

Een reactie posten