zaterdag 11 oktober 2014

Gehaakte Baby All Stars

Deze week kreeg ik de vraag of ik kleine all stars kon haken voor een baby die nog geboren moest worden. Ik natuurlijk meteen google erop los gelaten en kwam verschillende gratis patronen tegen.
Meteen uitgeprobeert dus, met verschillende garens, phildar,  catania katoen. En regelmatig gingen de schoentjes dus door de kamer want er klopte totaal niets van. De 0-3 maanden patroon van het zooltje werd een zooltje van 1-2 jaar, En eenmaal het schoentje klaar draaide de zool, dus weer opnieuw proberen.

Ik ben zo 3 dagen bezig geweest en heb uiteindelijk de schoentjes gemaakt met mijn eigen zooltjes patroon, en Redheart garen. Ben er nog niet helemaal tevreden over maar dat corigeer ik wel bij de volgende die ik maak.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten