dinsdag 10 juni 2014

Voor ieder kind een kerst-cadeau op Curaçao 2014

10-06-2014


Nu we gaan het dan maar eens proberen. Na het maken van een Facebook  pagina  nu dus het bloggen. De laatste weken ben ik vooral bezig met het maken van omkeerpoppen voor de actie "voor ieder kind een kerstcadeau". Deze actie wordt door Radio dolfijn op Curaçao gehouden daar vele kinderen met kerst hier niets ontvangen. Ik kwam vorig jaar voor het eerst met deze actie in aanraking en heb toen meteen al de knuffels die ik had liggen gedoneerd.

Voor dit jaar wil ik echter heel veel knuffels kunnen doneren, dus iedereen die mee wil doen aan de actie vraag ik mij een bericht te sturen na mijn  email. De kooppatronen van de omkeerpoppen die ik verkoop komen dan ook ten goede van deze actie.
Zowel op mijn facebook pagina als hier zal ik de actie zoveel mogelijk weergeven.


Week 2.

De teller van de cadeautjes voor de actie "voor ieder kind een kerstcadeau staat nu op 19. 
Ik heb nog geen nieuwe input gekregen van de mensen die mee aan het haken zijn, dus zolang zullen jullie het met mijn creaties moeten doen. Voor deze week heb ik 2 mandala raamhangers gemaakt, 1 omkeer -pop grootmoeder en de wolf, en een autootje. Het laatste eigenlijk doordat ik te horen kreeg dat er ook jongetjes zijn die graag een cadeautje krijgen.
Meta Fahrenfort heeft heel veel kralen gedoneerd, en verder is er een donatie binnengekomen van Soraya Verstraeten en Norin Bolhuis voor nieuwe materialen.
ik wens iedereen veel haakplezier.

Week 1.

De eerste 15 cadeautjes voor de actie "voor ieder kind een kerstcadeau zijn klaar. Op de oproep om mee te haken voor de actie hebben verschillende mensen zich aangemeld. ik hoop dan ook dat het aantal cadeautjes zich snel uitbreid zodat we ze in december aan Maarten Schakel kunnen overhandigen.
Marcel klomp heeft deze week een donatie gedaan om materiaal van te kopen. Dit is natuurlijk ook meteen besteed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten